Praca - 365PAM
Zadzwoń do nas +48 605 300 890 Napisz do nas Napisz do nas

Praca

Praca

365PAM to przede wszystkim ludzie. Ludzie, których zatrudniamy, z którymi współpracujemy, dla których pracujemy i których na co dzień obsługujemy dbając o ich komfort, wypoczynek i bezpieczeństwo podczas pobytu w jednym z naszych apartamentów.

Ważne jest więc jasne zaprezentowanie naszej wizji i wartości, które wyznajemy. Chcemy pracować z osobami na których można polegać i którym ufamy, którzy wyznają podobne wartości i zasady w życiu. Dzięki temu tworzymy coś więcej niż tylko relacje firmowe, w sezonie spędzamy razem nawet po 12 godzin, więc chcemy mieć wokół siebie przyjaciół.

Przykładamy dużą staranność w doborze kadry, współpracowników i partnerów biznesowych. Każda osoba która z nami pracuje reprezentuje naszą firmę oraz w jakiś sposób reprezentuje nas samych. Zawsze dobieramy osoby sprawdzone i pewne, ale również dajemy szansę i duży kredyt zaufania na początku naszej współpracy, chętnie zamieniamy ją także w relacje przyjacielskie.

Ze względu na dużą sezonowość oraz rozwój firmy, prowadzimy ciągłą rekrutację na różne stanowiska. Z pełną ofertą naszych otwartych rekrutacji możecie Państwo zapoznać się poniżej.

Zachęcamy do składania swoich aplikacji lub wykonania telefonu i umówienia spotkania.

Oferty pracy

Pracownik ds. utrzymania czystości - Kołobrzeg, Ustronie Morskie, Mielno, Koszalin

Firma 365PAM sp. z o.o. niesie kompleksową pomoc w zarządzaniu nieruchomościami na wynajem oraz maksymalizacji zysków dla ich właścicieli. Nasze usługi kierujemy do prywatnych inwestorów, właścicieli mieszkań, domów oraz apartamentów, którzy chcą przekazać całość obowiązków związanych z zarządzaniem mieszkaniami na wynajem lub zarządzaniem nieruchomością niewynajmowaną profesjonalnej firmie.

Zapraszamy do współpracy.

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

PRACOWNIK DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Kołobrzeg-Ustronie Morskie-Mielno-Koszalin

Lokalizacja:

Kołobrzeg – Ustronie Morskie – Sarbinowo – Mielno – Koszalin

Główne zadania:

  • sprzątanie apartamentów wraz z wymianą pościeli
  • dbanie o czystość i dezynfekcję lokali mieszkalnych i biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz toalet
  • uzupełnianie brakujących środków czystości
  • przestrzeganie zasad właściwej gospodarki odpadami i segregacji śmieci
  • dbanie o stan i kontrolowanie jakości pościeli dostarczanej przez pralnię
  • kontrolowanie stanu wyposażenia lokali
  • kontrola stanu środków czystości i materiałów niezbędnych do pracy

Wymagania:

  • umiejętność pracy indywidualnej oraz w zespole
  • prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane
  • dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w wykonywanie obowiązków
  • uczciwość
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność i sumienność
  • gotowość do pracy fizycznej

Oferujemy:

  • stałe wynagrodzenie oraz premie zależne od jakości i ilości wykonywanej pracy, podstawa to: 14 PLN/netto godzina
  • ciekawą pracę w obiektach cieszących się uznaniem gości
  • miłą i przyjazną atmosferę w pracy
  • dalszą ścieżkę kariery i awansu dla osób wykazujących predyspozycje do kierowania zespołem i planowaniem działań całego serwisu czystości
  • elastyczny system pracy (pełen etat lub weekendowo)
  • w przypadku dłuższej i rzetelnej współpracy możliwa podwyżka, premia oraz umowa o pracę
  • na wstępnym etapie współpracy proponujemy umowę zlecenie

Wyślij aplikację

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV klikając w przycisk aplikowania.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. 

Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Manager ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów - Koszalin

Firma 365PAM sp. z o.o. niesie kompleksową pomoc w zarządzaniu nieruchomościami na wynajem oraz maksymalizacji zysków dla ich właścicieli. Nasze usługi kierujemy do prywatnych inwestorów, właścicieli mieszkań, domów oraz apartamentów, którzy chcą przekazać całość obowiązków związanych z zarządzaniem mieszkaniami na wynajem lub zarządzaniem nieruchomością niewynajmowaną profesjonalnej firmie. Zapraszamy do współpracy.

Aktualnie poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko: 

Manager ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • kontakt z klientami (przygotowanie oferty, przyjmowanie rezerwacji)
  • obsługa programu hotelowego oraz portali typu booking.com
  • opieka nad gośćmi korzystającymi z naszych apartamentów
  • koordynacja działań z innymi działami firmy – Serwisem i Działem Technicznym
  • dbanie o wystrój, wyposażenie oraz estetykę zarządzanych nieruchomości
  • analiza rynku obiektów pod wynajem
  • dostosowywanie oferowanych usług do potrzeb rynku

Wymagane umiejętności i doświadczenie:

  • komunikatywna znajomość języków obcych – niemiecki i/lub angielski 
  • mile widziane doświadczenie na stanowisku managera nieruchomości/działu rezerwacji – stanowisku z kontaktem z klientem
  • osoba kreatywna, proaktywnie poszukującą rozwiązań zaistniałych wyzwań
  • sprawna obsługa pakietem MS Office 
  • prawo jazdy kat. B
  • osoba odważnie podejmująca decyzje i aktywnie uczestnicząca w planowaniu działań zespołu
  • dobry negocjator, budujący długofalowe relacje z klientami 
  • osoba asertywna, szybko nawiązująca pozytywny kontakt z klientem

Oferujemy:

  • stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wyniku finansowego firmy
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w obiektach cieszących się uznaniem gości
  • elastyczny system pracy
  • przyjazną atmosferę pracy 

Wyślij aplikację

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV klikając w przycisk aplikowania.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. 

Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Szukasz firmy zarządzającej apartamentami?

Szukasz firmy zarządzającej apartamentami?Napisz do Nas

    Cookies

    Cookies

    Zaakceptuj cookies by korzystać ze strony.