365PAM to przede wszystkim ludzie. Ludzie, których zatrudniamy, z którymi współpracujemy, dla których pracujemy i których na co dzień obsługujemy dbając o ich komfort, wypoczynek i bezpieczeństwo podczas pobytu w jednym z naszych apartamentów.
Ważne jest więc jasne zaprezentowanie naszej wizji i wartości, które wyznajemy. Chcemy pracować z osobami na których można polegać i którym ufamy, którzy wyznają podobne wartości i zasady w życiu. Dzięki temu tworzymy coś więcej niż tylko relacje firmowe, w sezonie spędzamy razem nawet po 12 godzin, więc chcemy mieć wokół siebie przyjaciół.
Przykładamy dużą staranność w doborze kadry, współpracowników i partnerów biznesowych. Każda osoba która z nami pracuje reprezentuje naszą firmę oraz w jakiś sposób reprezentuje nas samych. Zawsze dobieramy osoby sprawdzone i pewne, ale również dajemy szansę i duży kredyt zaufania na początku naszej współpracy, chętnie zamieniamy ją także w relacje przyjacielskie.
Ze względu na dużą sezonowość oraz rozwój firmy, prowadzimy ciągłą rekrutację na różne stanowiska. Z pełną ofertą naszych otwartych rekrutacji możecie Państwo zapoznać się poniżej.
Zachęcamy do składania swoich aplikacji lub wykonania telefonu i umówienia spotkania.
Firma 365PAM sp. z o.o. niesie kompleksową pomoc w zarządzaniu nieruchomościami na wynajem oraz maksymalizacji zysków dla ich właścicieli. Nasze usługi kierujemy do prywatnych inwestorów, właścicieli mieszkań, domów oraz apartamentów, którzy chcą przekazać całość obowiązków związanych z zarządzaniem mieszkaniami na wynajem lub zarządzaniem nieruchomością niewynajmowaną profesjonalnej firmie.
Zapraszamy do współpracy.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
PRACOWNIK DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Kołobrzeg-Ustronie Morskie-Mielno-Koszalin
Lokalizacja:
Kołobrzeg – Ustronie Morskie – Sarbinowo – Mielno – Koszalin
Główne zadania:
Wymagania:
Oferujemy:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV klikając w przycisk aplikowania.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Firma 365PAM sp. z o.o. niesie kompleksową pomoc w zarządzaniu nieruchomościami na wynajem oraz maksymalizacji zysków dla ich właścicieli. Nasze usługi kierujemy do prywatnych inwestorów, właścicieli mieszkań, domów oraz apartamentów, którzy chcą przekazać całość obowiązków związanych z zarządzaniem mieszkaniami na wynajem lub zarządzaniem nieruchomością niewynajmowaną profesjonalnej firmie. Zapraszamy do współpracy.
Aktualnie poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
Manager ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów
Do Twoich zadań będzie należeć:
Wymagane umiejętności i doświadczenie:
Oferujemy:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV klikając w przycisk aplikowania.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Szukasz firmy zarządzającej apartamentami?Napisz do Nas