Zarządzanie Nieruchomościami, teraz również w Warszawie

Zadzwoń do nas +48 605 300 890 Napisz do nas Napisz do nas

Kariera

Kariera

365PAM to przede wszystkim ludzie, ludzie których zatrudniamy, z którymi współpracujemy dla których pracujemy i których na co dzień obsługujemy dbając o ich komfort, wypoczynek i bezpieczeństwo podczas pobytu w jednym z naszych apartamentów.

Dlatego tak ważne jest jasne zaprezentowanie naszej wizji i wartości które wyznajemy. Chcemy pracować z osobami na których można polegać i którym ufamy, którzy wyznają podobne wartości i zasady w życiu. Dzięki temu tworzymy coś więcej niż tylko relacje firmowe, spędzamy razem nawet po 12 godzin w sezonie chcemy mieć wokół siebie przyjaciół.

Przykładamy dużą staranność w doborze kadry, współpracowników i partnerów biznesowych – każda osoba która z nami pracuje reprezentuje naszą firmę oraz w jakiś sposób reprezentuje nas samych. Zawsze dobieramy osoby sprawdzone i pewne, ale również dajmy szanse i duży kredyt zaufania na początku naszej współpracy i chętnie zamieniamy ją w relacje przyjacielskie.

Ze względu na dużą sezonowość oraz rozwój firmy prowadzimy ciągłą rekrutację na różne stanowiska. Z pełną oferta naszych otwartych rekrutacji możecie Państwo zapoznać się poniżej.

Zachęcamy do składania swoich aplikacji lub po prostu telefonu i umówienia spotkania

Oferty pracy

Pracownik ds. utrzymania czystości - Kołobrzeg, Ustronie Morskie, Mielno, Koszalin

Firma 365PAM sp. z o.o. niesie kompleksową pomoc w zarządzaniu nieruchomościami na wynajem oraz maksymalizacji zysków dla ich właścicieli. Nasze usługi kierujemy do prywatnych inwestorów, właścicieli mieszkań, domów oraz apartamentów, którzy chcą przekazać całość obowiązków związanych z zarządzaniem mieszkaniami na wynajem lub zarządzaniem nieruchomością niewynajmowaną profesjonalnej firmie.

Zapraszamy do współpracy.

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

PRACOWNIK DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Kołobrzeg-Ustronie Morskie-Mielno-Koszalin

Lokalizacja:

Kołobrzeg – Ustronie Morskie – Sarbinowo – Mielno – Koszalin

Główne zadania:

  • sprzątanie apartamentów wraz z wymianą pościeli,
  • dbanie o czystość i dezynfekcję lokali mieszkalnych i biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz toalet, 
  • uzupełnianie brakujących środków czystości,
  • przestrzeganie zasad właściwej gospodarki odpadami i segregacji śmieci,
  • dbanie o stan i kontrolowanie jakości pościeli dostarczanej przez pralnię,
  • kontrolowanie stanu wyposażenia lokali,
  • kontrola stanu środków czystości i materiałów niezbędnych do pracy.

Wymagania:

  • umiejętność pracy indywidualnej oraz w zespole,
  • prawo jazdy kat. B,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane,
  • dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w wykonywanie obowiązków,
  • uczciwość,
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność i sumienność,
  • gotowość do pracy fizycznej. 

Oferujemy:

  • stałe wynagrodzenie oraz premie od jakości i ilości wykonywanej pracy, podstawa to: 14 PLN/netto godzina,
  • ciekawą pracę w obiektach cieszących się uznaniem gości,
  • miłą i przyjazną atmosferę w pracy,
  • dalszą ścieżkę kariery i awansu dla osób wykazujących predyspozycje do kierowania zespołem i planowaniem działań całego serwisu czystości,
  • elastyczny system pracy (pełen etat lub weekendowo),
  • w przypadku dłuższej i rzetelnej współpracy możliwa podwyżka, premia oraz umowa o pracę,
  • na wstępnym etapie współpracy proponujemy umowę zlecenie.

Wyślij aplikację

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV klikając w przycisk aplikowania.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. 

Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Manager ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów - .

Firma 365PAM sp. z o.o. niesie kompleksową pomoc w zarządzaniu nieruchomościami na wynajem oraz maksymalizacji zysków dla ich właścicieli. Nasze usługi kierujemy do prywatnych inwestorów, właścicieli mieszkań, domów oraz apartamentów, którzy chcą przekazać całość obowiązków związanych z zarządzaniem mieszkaniami na wynajem lub zarządzaniem nieruchomością niewynajmowaną profesjonalnej firmie. Zapraszamy do współpracy.

Aktualnie poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko: 

Manager ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • Kontakt z klientami (przygotowanie oferty, przyjmowanie rezerwacji)
  • Obsługa programu hotelowego oraz portali typu booking.com
  • Opieka nad gośćmi korzystających z naszych apartamentów
  • Koordynacja działań z innymi działami firmy – Serwisem i Działem Technicznym
  • Dbanie o wystrój, wyposażenie oraz estetykę zarządzanych nieruchomości
  • Analiza rynku obiektów pod wynajem
  • Dostosowywanie oferowanych usług do potrzeb rynku

Wymagane umiejętności i doświadczenie:

  • Komunikatywna znajomość języków obcych – niemiecki i/lub angielski 
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku managera nieruchomości/działu rezerwacji – stanowisku z kontaktem z klientem
  • Osoba kreatywna, proaktywnie poszukującą rozwiązań zaistniałych wyzwań
  • Sprawna obsługa pakietem MS Office 
  • Prawo Jazdy kat B
  • Osoba odważnie podejmująca decyzje i aktywnie uczestnicząca w planowaniu działań zespołu
  • Dobrym negocjator, budującym długofalowe relacje z klientami 
  • Osoby asertywna, szybko nawiązującej pozytywny kontakt z klientem

Oferujemy:

  • Stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wyniku finansowego firmy
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w obiektach cieszących się uznaniem gości
  • Elastyczny system pracy
  • Przyjazną atmosferę pracy 

Wyślij aplikację

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV klikając w przycisk aplikowania.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. 

Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Szukasz firmy zarządzającej apartamentami?

Szukasz firmy zarządzającej apartamentami?Napisz do Nas

    Cookies

    Cookies

    Zaakceptuj cookies by korzystać ze strony.